10 ago 2010

Memoria Hestórica (I)

A la gueta, rebuscando no más fondo d'INTERNET, fozando nes coraes de los datos que ya naide nun mira, el MERUCU XUSTICIERU atopó un comentariu del añu 2003 d'un tal "L.Shelby" que se reproduz a continuación ensin poner nin quitar coma.

Únicamente améstense nueves semeyes, por nun tar disponibles les orixinales qu'acompanganben l'escritu, nin ser accesibles les de la fonte orixinal (LNE), que seguramente seríen muncho más apropiaes, acertaes, y sustancioses.

Pasen, llean y mediten:
=====================================================


ANTOXANA:

Pensábemos fai tiempu, que la corbata y la tarabica dexaren de tener conotaciones "clasistes" pa pasar a ser consideraes "uniforme de trabayu", o feletería ensín más importancia (como los piercings, tatuaxes, perendengues, puches, chalines...)

Tamién creyiamos n'autenticidá, compromisu y "universalidá" del estilu "informal-progre" que gasten los gobernantes d'IU-BPA (Izquierda Xunida - Bloque por Asturies), sólo hai qu'alcordase de la presentación de cargos públicos dempués del pautu col PSOE onde veianse pantalones vaqueros, faltaben tarabiques, o rellumaben los bultables perendengues que llucía dalgun d'ellos.... por nun falar de les postures relaxaes que recoyeron les fotografies de la prensa.

Tamién ye facil remembrar les intervenciones de Valledor nel parlamentu asturianu (en REPRESENTACIÓN del pueblu asturianu), col pescuezu llibre del corbatu opresor ....

O mismamente, n'actos tan importantes, trascendentes y OFICIALES como la toma de posesión del cargu de conseyeru de xusticia del gobiernu asturianu el pasáu xunetu, onde vimos como Valledor diba a la última moda: casando chaqueta con polu tostáu ENSÍN CORBATÍN.

Ye por esta "memoria encesa" que toos tenemos, polo que choquen les TRESFORMACIONES d'estos politicos en cuanto salen d'Asturies, y son estes ACTITUES y ACTUACIONES les que faen ferver el ruxe-ruxe qu'oyimos peles cais asturianes, y que dalgún pretende xustificar con frases tan poco afortunaes como:

nun ye lo mesmu ....
nun hai comparanza....
ye más importante esti actu....
ye mas respetable esti personaxe....
esto ye más serio....
ye un actu oficial....
... el protocolu ....

La cabera polémica ye consecuencia de la TRADICIONAL y PERIODICA visita que faen tolos nuestros politicos a CUBA, y que nesti casu foron toos ENTRAXETAOS, CON CORBATA, Y ENSÍN PERENDENGUES a entrevistase con Fidel Castro.

ye como .... si tuviera xurdiendo un nuevu "clasismu de tarabica" en función del interlocutor. Si se fala con daquien "IMPORTANTE" o "RESPETABLE" úsase corbata, pero pa falar con "GANDAYA" vase en mangues de camisa.

Arturo ROMÁN en su célebre espaciu "EN CORTO Y POR DERECHO" del diariu La Nueva España del 16/12/2003 violo asina:

----[LOS FECHOS]------

ASTURIAS

En corto y por derecho

Nudo o muerte, venceremos

Francisco Javier García Valledor, comandante del ala izquierdista del Gobierno regional, acaba de estrenar corbata con motivo de su visita en Cuba al Comandante, el único que se escribe con mayúscula y barba. El mismo Quico que fuera en polo de color tostado a su toma de posesión como consejero -gañote al aire, libertario del último botón- resulta que ahora concurre anudado a una audiencia de tres horas y media con Fidel Castro.

Pero no sólo Valledor ha pecado al lucir el mismo símbolo fálico con el que adorna sus gañotes la derecha explotadora y globalizadora. También otros miembros del ala izquierdista se encorbataron con esmero para gozar de la presencia del hombre en La Habana, ese de siempre.

De todos los «corbatientes» por la causa izquierdista, el más gozoso -pueden verlo gozando a tope en el centro de la imagen tal cual estuviera sumergido en un refrescante mojito- fue Rafael Palacios, director de la Agencia Asturiana de Cooperación al Desarrollo. Ahí tienen, también con corbatuca de auditor debutante, al que fuera beligerante corsario izquierdista, aquel mismo joven eterno de cuarenta y tantos años cuyos pendientes de areta emitían un fulgor que cegaba a los enemigos del proletariado. Pero como en este caso no se iba a deslumbrar sino a ser deslumbrado, Palacios concurrió sin pendientes. Y cerrado el cuello. Musitando: ¡Abrochémonos todos en la lucha final! No fuera que Castro le dijera aquello que espetó al falso Chávez: ¡Ay, mariconsón!

El filósofo Gustavo Bueno decía en «La ética de la izquierda» que una de las líneas de distinción entre la derecha y la izquierda era la presencia o ausencia de corbata. Es decir, si había cierre categorial, o no, del cuello de la camisa. Pero ahora las cosas ya no parecen ser como las pensó Bueno. La revolución en el vestir que están llevando a cabo Valledor y su comité -al fin y al cabo es una revolución, ¿no?- viene a explicarnos que uno sigue siendo de izquierdas cuando mitinea a cuello descubierto y que es mucho más de izquierdas cuando jura el cargo en polo tostado. Pero lo que estos revolucionarios nos están diciendo es que si uno quiere ser realmente de izquierdas, pero realmente de izquierdas, tiene que ir mucho más allá y acudir a los sitios donde se junta sólo gente de izquierdas que nunca se pone corbata y allí mismo, con toda la valentía del gesto revolucionario que es en sí mismo, ponerse corbata. Con un par. Por eso mismo se presentaron Valledor y los suyos encorbatados ante un Comandante que pocas veces luce lazo. Ese mismo que antes de asfixiarse prefiere asfixiar a otros y que si hay que apretar el nudo que sea en garganta ajena. Vea, Comandante, hasta dónde somos capaces de llevar nuestra revolución.

Nudo o muerte, venceremos.

----[/LOS FECHOS]------

otres pallabres clave: IU BPA consecuentes diginidad igualdad falta respeto desprecio irrespetuoso menosprecio unida rafa pioyos resucitaos arribista falderos

fonte: La Nueva España del 16/12/2003 "EN CORTO Y POR DERECHO":
(http://www.lne.es/secciones/asturias/noticia.jsp?pIdNoticia=121545&pI...)

No hay comentarios:

Publicar un comentario