24 feb 2010

agora y "ENANTES" cola televisión ASTURIANA

Recordando, recordando ... peles mesmes dómines de la reforma del Estatutu , los "fíos y herederos" de los que falaba enantes (IU) xuntu colos ¡¡""progresistes""!! del PSOE baltiaron el presupuestu de 300 millones de pesetes pa la creación d'un Ente de Televisión Asturiana.

Relamente ye grave que lo baltiaren, pero ye que foi muncho PEOR, nun solu baltiaron la posibilidá de una TELEVISIÓN VERDADERAMENTE ASTURIANA, sinon que "DERIVARON " tola partida presupuestaria pa TVE (¡SI!, como oyís: ¡¡pa la televisión ESPAÑOLA!!), asina los asturianos PAGÁMOSLA 2 VEGAES (una como'l restu de los ciudadanos del estáu español que mantien la RTVE colos sos impuestos, y otra por obra y gracia del PSOE-IU que son mui arrogantes coles perres de los asturianos -non coles d'ellos-).

Asina que ... ¿¿¿estraña-y a daquien la situación ACTUAL de la TPA baxo mandatu de PSOE-IU??? despós de lo que tienen fechu hestóricamente.




[podeis siguir el conflictu actual de la TPA cola CSI]


3 comentarios:

  1. Hai muncho que va perhí d'asturianista como quien va de progre, munchu peselbre hai na nuestra Asturies.

    puxa asturies dixebrá!!

    ResponderEliminar
  2. Pero qué firmes nin que lleches si tán tolos asturiastes de la suvencionina encantaos colo del chigre la marqueina y samba, anda que-yos dean cuchu a cagayones a toos esos bableros que ye lo que-yos gusta a toos ellos.

    ResponderEliminar
  3. Acabo de topame col to blogue y préstame'l so aquello de retranca. Decátome tamién de lo mal que se reciben les crítiques en dellos 'grupos asturianistes'. Y dígolo sabiendo que yo mesmu pueo ser criticáu.
    Con tou y con ello, felicidaes pola llegada del Merucu Xusticieru a la bloguesfera autóctono, que bien necesitada ta d'igua-y cierta tendencia al monocollor.

    ResponderEliminar